No module Published on Offcanvas position
Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33
Общий э-мейл:

Ориентация на людей, Потенциал, Сотрудничество и Забота

registratuur kontakt

16. июня 2016 г. в родильном отделении Ида-Вируской Центральной Больницы прошло плановое учение по эвакуации в случае пожара, которое провели сотрудники Tuletark OÜ совместно со спасательным департаментом. Теоретическая часть длилась 1,5 часа, в течение которых обсуждались причины возгораний, горючие вещества и особенности эвакуации в больнице. В лекции был задействован персонал больницы. Затем состоялось практическое учение, в котором приняли участие работники родильного отделения, а также находящиеся в стационаре пациенты.
Учение прошло без инцидентов.

Vladimir Shapiro
Teatame kurbusega, et meie seast on lahkunud haigla kauaaegne töötaja ja hea kolleeg, Eesti NSV teeneline arst ja Kohtla-Järve aukodanik Vladimir Šapiro.

​Vladimir Šapiro sündis 10. augustil 1930 ja lahkus 22. mail 2016. a.

Dr Šapiro oli elukutselt röntgenoloog-radioloog, asus Kohtla-Järve haiglas tööle 1961 aastal ja töötas radioloogia osakonnas kuni pensionile jäämiseni 2005. aastal.

Dr Šapiroga saab hüvasti jätta 25. mail kell 9.30 Jõhvi Tavandimajas.

Langetame pea ja avaldame kaastunnet Vladimir Mihhailovitši lähedastele

Haiglapere nimel
IVKH juhatus

Владимир Шапиро 1930-2016

С глубокой скорбью сообщаем, что 22 мая на 86-ом году жизни скончался наш добрый коллега, заслуженный врач ЭССР и почетный гражданин города Кохтла-Ярве Владимир Шапиро. Он многие годы работал врачом городской больницы, руководил рентгенологическим отделением. Доктор Шапиро внес неоценимый вклад в развитие здравоохранения города Кохтла-Ярве.

Др. Шапиро работал в радиологическом отделении Кохтла-Ярвеской больницы с 1961 года до ухода на пенсию в 2005 году.

Прощание с др. Шапиро состоится 25 мая в 9:30 в доме скорби города Йыхви (Jõhvi Tavandimaja).

Haigla juhatus esitas 12. aprillil Kohtla-Järve kultuurikeskuses toimunud haigla nõukogu koosolekule 2015. majandusaasta auditeeritud aruande ja 2015. a. meditsiinilise tegevuse aruande, samuti IVKH 2016. aasta eelarve.

„Oleme teist aastat järjest sunnitud alustama negatiivse eelarvega. Kui möödunud aasta õnnestus lõpetada positiivse tulemiga tänu ületööle, siis tänavused väljavaated plussi jõuda on minimaalsed, aga see ei sea veel ohtu haigla jätkusuutlikku arengut,“ kinnitas seniste suurte plaanide jätkumist haigla juhatuse esimees Tarmo Bakler.

Personal
Aastavahetuse seisuga töötas haiglas kokku 1105 töölepinguga töötajat (siin ja edaspidi sulgudes 2014. aasta vastav näitaja: 1061), sh arste 151 (153), õenduspersonali 390 (379), hoolduspersonali 182 (162), teisi töötajaid 382 (367).
Lisaks töölepinguga töötajatele oli käsunduslepingu alusel tööl 43 arsti (43). Lapsehoolduspuhkusel viibis 21 (39) töötajat.
2015. aastal oli töötajatele arvestatud töötasu koos maksudega 16,5 mln eurot (14,5 mln €). Töötajate keskmine palk oli 1005 eurot (898€).

Majandustegevus
2015. aastal jätkas haigla põhitegevusena meditsiiniteenuste osutamist, mille maht oli 31,5 mln eurot (29,0 mln). Haigla patsientide vajadused arstiabile ning haigla üldine teenustepakkumise võimekus on kasvanud kiiremini kui lepingumahud haigekassaga.
2015.aastal osutas haigla raviteenuseid lepinguga võrreldes rohkem ca 3,1 mln euro ulatuses, sh ambulatoorses ja päevaravis ca 10%, statsionaarses ravis ca 15% enam kui lepingumahud, millest Haigekassa kattis osalise tasuna 1,1 mln eurot. Arvestades ka ravijärjekordades olevate patsientide arvu kasvu, võib lähiaastatel lõhe vajaduste ja võimaluste vahel veelgi kasvada. Olulise uue teenusena alustas haigla mittemeditsiinilise üldhooldekodu ja päevase hooldusteenuse pakkumist Järve linnaosas asuvas korpuses.

Meditsiiniline tegevus
Meditsiinilise tegevuse põhilised kvantitatiivsed näitajad on üldjoontes tõusnud. 2015. aasta lepingute rahaline maht oli 27,4 mln eurot, tegelik laekumine osutatud teenuste eest oli 28,1 mln eurot. Ravijuhtude arv tõusis aastaga 178,7 tuhandelt 184,5 tuhandeni.
Möödunud aastal teostati 207 178 (194 933) ambulatoorsest vastuvõttu, sh eriarstid 174 321 (167 460) ja hambaarstid 32 857 (27 473). Päevastatsionaaris oli ravil 4076 (3735) ja statsionaaris 13 209 (12 745) patsienti kokku 85 471 (84 007) voodipäeva, sh intensiivravis 4075 (3739) voodipäeva. Erakorralise meditsiini osakonda saabus 28 900 (26 908) patsienti.
Aastavahetuse seisuga oli IVKH ravijärjekorras 8450 patsienti (7409 patsienti), kellest 7976 (7089) olid ambulatoorse vastuvõtu järjekorras ning 347 (216) patsienti statsionaari ja 127 (104) patsienti päevaravi järjekorras.

Tagasiside
Möödunud aastal laekus 153 tänuavaldust, 19 ettepanekut ja 137 kaebust (kokku 148 üksikasja). Kaebustest puudutas ravitöö/-kvaliteedi valdkonda 30, suhtlemisega seonduvat 46, töökorraldust 34 ja haldusküsimusi 37 märkust.

Eelarve
2016. aasta eelarves on tulud kavandatud 32,9 mln eurot, mida on eelmise majandusaastaga võrreldes 0,7 mln eurot ehk 2,1% enam. 2016. aasta kuludeks on kavandatud 33,5 mln eurot, mida on 2,3 mln eurot ehk 7,3% enam kui eelmisel aastal. Seejuures tööjõukulu moodustab 55% haigla kogukulust. Vastavalt kollektiivleppele tõusid 2016. aasta algusest meditsiinitöötajate palgamäärad ja tõusis ka miinimumpalk. Eelarve kohaselt on tööjõukulude kasv 10,5% ehk 1,8 mln eurot samas kui ülejäänud kulud kokku suurenevad 0,5 mln eurot ehk 3,4% võrreldes eelneva aastaga.

Ida-Viru Keskhaigla nõukokku kuuluvad:

Valeri Korb - nõukogu esimees, Riigikogu liige
Ljudmila Jantšenko - nõukogu liige, Kohtla-Järve aselinnapea
Niina Aleksejeva - nõukogu liige, Kohtla-Järve aselinnapea
Jaan Eha - nõukogu liige, Tartu Ülikooli Kliinikumi kardioloogiakliiniku juhataja
Ago Kõrgvee - nõukogu liige, Tartu Ülikooli Kliinikumi anestesioloogia- ja intensiivravi kliiniku direktor 
Urmas Siigur - nõukogu liige, Tartu Ülikooli Kliinikumi juhatuse esimees

Infektsioonikontrolli teenistus tühistas täna (04.04) viirushaiguste puhangu tõttu Ida-Viru Keskhaigla lasteosakonnas kehtestatud külastuspiirangu.

 Külastusaeg

Soovitatav ajavahemik külastuseks on kella 10.00-18.00. Külastajatel palume üleriided jätta garderoobi.
Patsiendi viibimisel intensiivravi osakonnas tuleb külastamine eelnevalt kokku leppida valvepersonaliga.

Omastel ja sõpradel on võimalik patsiendi kohta infot saada:
Telefonil 331 1074

С сегодняшнего дня (04.04.) служба инфекционного контроля отменила вызванное вспышкой вирусных заболеваний ограничение на посещение стационарных пациентов в детском отделении.

Часы посещений

Kаждый день с 10.00 - 18.00

Посетителей просим оставить верхнюю одежду в гардеробе.  

Если пациент находится в палате интенсивного лечения, о посещении следует предварительно договориться с дежурным персоналом.

Родственники и друзья могут получить информацию о пациенте:
по телефону 331 1074

Ajavahemikus 1-30 aprillini toimub SA Ida-Viru Keskhaiglas ambulatoorsete patsientide rahulolu uuring. Samalaadne küsitlus toimub ka teistes Eesti haiglates. Uuringu eesmärgiks on saada tagasisidet haiglas osutatavate teenuste kvaliteedi kohta.

Küsimustiku täitmine on vabatahtlik, see on anonüümne ja andmeid kasutatakse statistiliselt töödelduna SA Ida-Viru Keskhaigla töökorralduse parandamiseks.

Kabineti õde annab patsiendile küsimustiku pärast arsti vastuvõtu toimumist. Küsimustiku täitmine on võimalik koridoris asuvate laudade juures.

Täidetud küsimustikud palume panna registratuuri juures olevasse kaebuste ja ettepanekute kasti.
Küsimuste korral pöörduge registratuuri või haigla kvaliteedijuhi poole telefonil 3311103

Ootame aktiivset osalemist muutes koos arstiabi paremaks!

 

 В период с 1-ого по 30-ое апреля ЦУ Ида-Вируская Центральная Больница проводит опрос амбулаторных пациентов на тему соответствия предлагаемых услуг ожиданиям пациента, иными словами исследование удовлетворенности пациентов.
Аналогичный опрос проводится в этот же период во всех региональных и центральных больницах Эстонии.

Целью опроса является получение обратной связи относительно качества оказываемых услуг.
Заполнение опросника происходит добровольно и анонимно. Полученные и статистически обработанные данные будут использованы для улучшения организации работы Ида-Вируской Центральной Больницы.

Опросник будет выдаваться пациенту сестрой кабинета после приема врача-специалиста.
Опросник можно заполнить за стоящими в коридорах столами.

Заполненный опросник просим опустить в располагающийся в регистратуре ящик для жалоб и предложений.
В случае возникновения вопросов по заполнению анкеты вы можете обратиться в регистратуру или руководителю по качеству больницы по тел. (+372) 3311103.

Надеемся на Ваше активное участие!

Подкатегории

Страница 96 из 117

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese keskus, Kosmonaudi 4/P. Kerese 3

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Capcha
Google Capcha
Accept
Decline