Aprillis toimub meie haiglas ambulatoorsete patsientide rahulolu uuring. Seekord ei kasuta me küsitluseks ankeeti, vaid uurime patsientide rahulolu vahetult pärast vastuvõttu intervjuu vormis. Teemad, millele keskendume on patsiendi informeerimine ja kaasamine vastuvõtu käigus. Intervjuud viime läbi erinevates vanusegruppides ja erinevatel erialadel. Intervjuud viivad läbi klienditeenindus ja kvaliteediosakond.
Samasuguse uuringu korraldavad aprillis kõik piirkondlikud ja keskhaiglad. Uuringu eesmärgiks on leida ambulatoorsel vastuvõtul patsientide rahulolu kõige enam mõjutavaid tegureid. Uuringu tulemuste põhjal tahame iga-aastaselt kasutatava rahulolu ankeedi küsimusi täpsustada nii, et küsimused puudutaksid just neid valdkondi, mis patsientide rahulolu kõige enam mõjutavad.