No module Published on Offcanvas position
Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33
Üldmeil:

Inimkesksus, Võimekus, Koostöö ja Hoolivus

registratuur kontakt

 

Ida-Viru Keskhaigla tunnustas 2024. aasta parimaid töötajad kaheteistkümnes eri kategoorias. Esitatud kandidaatide hulgast valis komisjon välja parimad, pidulik tunnustamine toimus haigla jõulupeol 13. detsembril Jõhvi kontserdimajas.

Tervishoid on valdkond, kus igapäevane töö nõuab kõrget pühendumust, oskusi ja empaatiat. Tunnustades neid, kes oma panuse ja professionaalsusega eriliselt silma paistavad, saame esile tõsta oma haigla põhiväärtusi - inimkesksus, võimekus, koostöö ja hoolivus.

„Inimesed on ettevõtte kõige väärtuslikum vara. Kui töötajad tunnevad end väärtustatuna ja motiveerituna, suureneb  töörahulolu. „Aasta parim“ on tiitel, mida jagatakse igal aastal parimatele töötajatele erinevates kategooriates, et neid motiveerida ja seada eeskujuks kogu organisatsioonile. Mul on rõõm tõdeda, et aasta parimate valimise konkursile laekus sellel aastal väga palju kandidaate. See on märk sellest, et nii juhid kui kolleegid märkavad oma meeskonna liikmeid ning soovivad neid kogu haigla töötajate ees välja tuua,“ sõnas personali- ja töökeskkonnajuht Kersti Tingas.

Parimaid haigla töötajaid tunnustasid juhatuse esimees Tarmo Tohver ja ülemarst, juhatuse liige Pille Letjuka. Dr Letjuka sõnas, et valik oli raske, sest tänu ja tunnustust väärivad tegelikult kõik, kes meie haigla igapäevatöös pühendunult kaasa löövad.

Õnnitleme aasta parimaid töötajaid ja nominente pühendumuse, professionaalsuse ja panuse eest!

 PARIMAD TÖÖTAJAD 2024

Toome siinkohal ära kolleegide iseloomustused parimate kohta.

Arst: Villem Vihmann, oftalmoloogia vanemarst, kirurgiakliinik. Ta on pädev juht ja suurepärane kirurg, kes on kursis oma eriala arengutega, ta rakendab uusi teadmisi igapäevatöös. Operatsioonisaalis on ta kindla käega ning patsiendid saavad ainult parimat ravi. Dr Vihamanni töömaht on muljetavaladav, tema juhtimisel toimib osakonna töö tõrgeteta.

 Vihmann 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotol: Parim arst dr Villem Vihmann, haigla juhatuse esimees Tarmo Tohver ja ülemarst Pille Letjuka.

Arst-mentor: Natalya Isayevska, M4 osakond, pulmonoloog, sisekliinik. Natalya on tunnustatud pulmonoloog, kes juhendab ja jagab oma hinnalisi teadmisi abiarstidele ja residentidele. Noorte kolleegidega on ta kannatlik ning toetav. Lisaks täiendab ta ka ennast pidevalt. Natalyat iseloomustab täpsus ja professionaalsus.

 Isayvska 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotol: Parim arst/mentor dr Natalya Isayevska ja haigla juhatus.

Õde: Darja Kolontajev, M4 osakond, õde, sisekliinik. Darja alustas hooldusõena ja on lühikese ajaga tõusnud mentoriks, juhendades tudengeid ning abiõdesid. Ta on rahulik, vastutulelik ja pühendub täielikult oma tööle. Darja panustab kollektiivi arengusse ning on eeskujuks kõigile.

Darja 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotol: Parim õendustöötaja Darja Kolontajev.

Õde-mentor: Marina Medvedeva, intensiivravi osakond, õde, anestesioloogia- ja intensiivravikliinik. Marina on intensiivraviosakonnas kogenud koolitaja, kes juhendab uusi töötajaid ja korraldab taaselustamise koolitusi. Tal on põhjalikud teadmised intensiivravist. Marina on hinnatud õpetaja, kes inspireerib oma professionaalsuse ja selgete juhistega.

Teised tervishoiutöötajad: Maila Mängel, radiloogiatehnik, vanglameditsiini teenistus. Maila supervõime on teostatud uuringute tõlgendamine ja tänu sellele välistatakse põhjendamatud kinnipeetute väljaviimised haiglasse. Tehtud tööde loetelusse mahub: 1. Vanglameditsiini teenistuse radioloogia kvaliteedikäsiraamatu ja protseduuride koostamine. 2. Kiirgustegevuslubade taotluse dokumentide koondamine ja koostamine 3. Töökeskkonna voliniku ülesannete edukas täitmine.

Maila Mängel 3

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotol: Parim kategoorias "Teised tervishoiutöötajad" Maila Mängel ja haigla juhatus.

Teised tervishoiutöötajad-mentor: Inna Kovaljova, õde, vereteenistus. Inna juhendab vereteenistuse töötajaid ja jagab oma teadmisi kolleegidele. Ta on rahulik, tasakaalukas ning oskab keerukaid ülesandeid lihtsalt seletada. Tänu oma konkreetsele ja korrektselt juhendavale stiilile on ta hinnatud kolleeg ja mentor.

Hooldaja: Kristina Ridnjak, hooldaja taastusravi- ja õendusabikliinik. Kristina on kogenud õde, kes on pühendunud dokumentatsiooni ja patsientide hoolduse kvaliteedi tõstmisele. Ta võtab oma tööd tõsiselt ning suhtleb kõigi patsientidega rahulikult ja lugupidavalt. Kristina on uuendusmeelne ja alati valmis oma oskusi arendama.

Klienditeenindaja: Natalja Rubets, klienditeenindaja, klienditeeninduse teenistus. Natalja loob oma positiivse suhtumise ja kiire probleemide lahendamise oskusega meeldiva töökeskkonna. Ta on kompetentne, abivalmis ja pühendunud klientide rahulolu tagamisele. Kaastöötajad hindavad teda kui usaldusväärset ja sõbralikku kolleegi.

Rubets 2

Fotol: Parim klienditeenindaja Natalja Rubets ja haigla juhatus.

Sekretär: Tiina Malman, administratiivspetsialist, kirurgiakliinik. Tiina kannab kogu kirurgiakliiniku dokumendihalduse koormat, dokumentide vormistamisel on tema tugi hindamatu. Ta valdab suurepäraselt nii digitaalseid kui ka verbaalseid oskusi, ta on äärmiselt vastutustundlik. Tiina tegevused on alati läbimõeldud, mis tagavad sujuva töö.

Puhastusteenindaja: Valentina Genina, puhastusteenindaja, heakorratööde osakond. Valentina töötab haigla puhastusteenindajana juba 20 aastat, hoides Ahtme polikliiniku ja Tervisemaja ruumid laitmatult puhtad. Ta teeb oma tööd kvaliteetselt ja vastutustundlikult ning on alati valmis appi tulema.

 Genina 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotol: Parim puhastusteenindaja Valentina Genina ja haigla juhatus.

Tugiteenistuse töötaja: Jana Lullu, patsiendiohutuse spetsialist, patsienditeenistuse administratsioon. Jana on olnud silmapaistev liider patsiendiohutuse valdkonna arendamisel, korraldades koolitusi, juhendades meeskondi. Tema töö on viinud oluliste muudatusteni haigla ohutuses ja kvaliteedis. Jana on olnud võtmerollis patsientide kukkumiste ennetamise projekti ja strateegia loomisel. Ta on oma töös süsteemne, pühendunud ja innovatiivne.

Jana 2

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Fotol: Parim tugiteenistuse töötaja Jana Lullu, nominent Siiri Villberg ja haigla juhatus.

Tugiteenistuse töötaja-mentor: Külliki Küttis, toitlustusjuht, haldusteenistus. Külliki kätes on haigla toitlustusteenuse kvaliteedi hoidmine ja tõstmine, pakkudes patsientidele ja personalile tervislikku ja maitsvat toitu. Tema saavutuste kinnituseks on positiivne tagasiside toidule. Juhina on ta inspireeriv, kelle motiveeriv suhtumine tõstab kogu tiimi töötaset.

Eelmise aasta lõpul avatud terviseportaal on oluline abiline Eesti inimeste terviseinfo talletamisel. Nüüd on see saanud olulise täienduse – portaaliga on liidetud üleriigiline digiregistratuur.

Aasta jooksul on terviseportaalis tehtud mitu olulist uuendust avalehe ehk töölaua vaates, sealhulgas perearstide digiteenindusplatvormide info kuvamisel. „Hea meel on aga teatada, et terviseportaal on saanud veel ühe olulise täienduse – portaali on nüüd liidetud üleriigiline digiregistratuur. See tähendab, et varem eraldi veebilehel töötanud broneeringusüsteem on nüüd mugavalt kättesaadav samas keskkonnas, kus asuvad ka inimese kõik muud terviseandmed,“ rääkis terviseportaali tootejuht Evgeni Nikolaevski.

Terviseportaal piltDigiregistratuuri leiad, kui sisened terviseportaali ID-kaardi, Mobiil-ID või Smart-ID abil ja vajutad „Vastuvõtud ja saatekirjad“ või töölaual "Ava registratuur" nupule. Seal on näha Sinu järgmised vastuvõtud ning nüüdsest on võimalik seal ennast ka broneerida uuringutele ja vastuvõttudele.

Nikolaevski sõnul on eesmärk luua terviklik ja kasutajasõbralik riigiportaal, mis koondab kõik inimese jaoks vajaliku terviseinfo ühte kohta. „Integreeritud lahendused aitavad säästa aega ja pakkuda paremat kasutajakogemust. Üleriigilise digiregistratuuri kolimine ei tähenda seega vaid tehnilist muudatust, vaid tegemist on sammuga, mis võimaldab kerget ligipääsu tervishoiuteenustele,“ lisas Nikolaevski.

Terviseportaali arendab Tervisekassa koostöös Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskusega (TEHIK) ning väliste arenduspartneritega. TEHIKu terviseportaali tooteomaniku Kady Adamsoni sõnul on peamine eesmärk muuta terviseandmete haldamine ja tervishoiuteenuste kasutamine nii mugavaks kui võimalik. „Enam ei pea inimesed navigeerima mitme erineva süsteemi vahel – kõik vajalik on ühes kohas. Näiteks saab inimene lihtsalt vaadata oma tulevasi vastuvõtte, otsida uusi vastuvõtuaegu ja vajadusel vaadata ka broneeringute ajalugu,“ selgitas Adamson.

Lisaks on parandatud süsteemi kasutusmugavust: otsingufunktsioonid on täpsemad, tasuta ja tasulised vastuvõtud on selgelt eristatavad ning broneeringute kinnitamine toimub kiirelt. „Tegime teadlikult jõupingutusi, et luua süsteem, mis võimaldab inimestel keskenduda enda tervisele, mitte tehnilistele takistustele. Näiteks saab broneeringut kergelt oma isiklikku kalendrisse lisada, mis on paljudele igapäevaelus suureks abiks,“ märkis Adamson.

Adamson rõhutas, et koostöös Tervisekassaga loodud terviseportaal on iga Eesti inimese värav terviseteenustesse, kus on ligipääs enda terviseandmetele ja saab kasutada mitmesuguseid teenuseid. „Meie soov on muuta tervishoiuteenuste kasutamine nii lihtsaks ja arusaadavaks, et iga inimene tunneks enda tervise vastu uudishimu,“ lisas Adamson.

Tutuvu siin: https://www.terviseportaal.ee/

julia

Täna, 6. detsembril valis Ida-Viru Keskhaigla nõukogu erakorralisel koosolekul uueks juhatuse liikmeks/õenduse ja patsiendikogemuse juhiks Julia Keduse. Kedus on töötanud Ida-Viru Keskhaiglas alates 2011. aastast sünnitusosakonnas ja alates 2019. aastast kirurgiakliiniku õendusjuhina.

„Mul on suur au ja vastutus astuda Ida-Viru Keskhaigla juhatuse liikme ametisse, keskendudes õenduse ja patsiendikogemuse valdkonna arendamisele. Õendusteenuste kvaliteet ja patsiendikogemus on tervishoiusüsteemi alussambad. Minu eesmärk on tagada, et meie haigla õendusmeeskonnad saaksid parima võimaliku toe ja ressursid, et pakkuda kõrgetasemelist ning patsiendikeskset hooldust. Usun, et koos haigla meeskonnaga suudame teha olulisi edusamme, et kindlustada kvaliteetne tervishoid ja turvaline keskkond igale patsiendile,“ sõnas Julia Kedus.

Uue juhatuse liikme ametisse asumise aeg on alates 1. jaanuarist 2025 ning ametiaja kestuseks on viis aastat.
Senine juhatuse liige Ksenia Verhovskaja esitas tagasiastumise avalduse 27. septembril, milles palus lepingu lõpetamist poolte kokkuleppel alates 31. detsembrist 2024, seoses emapuhkusele siirdumisega.
Ida-Viru Keskhaigla nõukogu kuulutas välja avaliku konkursi juhatuse liikme, õenduse ja patsiendikogemuse juhi ametikoha täitmiseks oktoobri alguses. 13. novembril toimunud nõukogu koosolekul valiti välja kaks lõppkandidaati, kellel paluti 28. novembriks kirjeldada oma nägemust haigla õenduse valdkonnas.

Lisaks uuele valitud juhatuse liikmele jätkab juhatus senises koosseisus, juhatuse esimees Tarmo Tohver ja juhatuse liige, ülemarst dr Pille Letjuka.

Ida-Viru Keskhaigla nõukogu koosseisus on kuus liiget: Kohtla-Järve Linnvalitsuse poolt Riina Ivanova, Zaur Abbassov, Maria Merkulova ning Tartu Ülikooli Kliinikumi poolt Priit Perens, dr Kristiina Ojamaa ja dr Tanel Laisaar.

Fotol: Julia Kedus, juhatuse liige, õenduse ja patsiendikogemuse juht



Reedel, 29. novembril sõlmisime tervishoiuteenuse osutaja kohustusliku vastutuskindlustuslepingu kindlustusfirmaga PZU Kindlustus.

Inimeste tervis meie sudames new

Eestis pakub kohustuslikku vastutuskindlustustust vaid PZU Kindlustus, sest teised kindlustusseltsid loobusid osalemast emafirmade otsusel, leping on sõlmitud üheks aastaks. Uus süsteem annab patsiendile õiguse nõuda kindlustusest hüvitist, kui raviprotsessis on peale seaduse jõustumist toimunud eksimuse tõttu tekkinud reaalne välditav tervisekahju.

Patsiendikindlustuse loomise esmane ja kõige olulisem eesmärk on tagada tervishoiuteenuste kõrge kvaliteet ja patsiendiohutus.

 Patsiendikindlustus aitab:

 tulevikus patsientide huve senisest paremini kaitsta;

motiveerida raviasutusi välditavate ravivigadega tegelema, neid analüüsima ja neist õppima.

Sotsiaalministeeriumi tervishoiuvõrgu juht Heli Paluste märkis, et kindlustusega samaaegselt rakenduvad ka tervishoiutöötajaid kaitsvad sätted, kui juhtum on olnud tahtmatu ja on dokumenteeritud vastavalt reeglitele. „Rakenduvad ühtsed reeglid patsiendiohutusjuhtumite dokumenteerimisele ja käsitlusele raviasutustes ning andmete edastamisele kesksesse patsiendiohutuse andmekogusse samaaegselt tervisetöötajaid kaitsvate sätetega. See võimaldab raviasutustel ja tervishoiutöötajatel  edaspidi patsiendiohutusjuhtumitesse senisest avatumalt suhtuda ning neist õppida,“ tõi Heli Paluste välja patsiendiohutuse süsteemi loomise eesmärgi.

Alginfo PZU Kindlustuse veebilehelt.

hamba

Ida-Viru Keskhaigla hambakliinikusse on lisandunud uus teenus: innovaatiline ravi hambumuse korrigeerimiseks läbipaistvate kapedega.

Sa unistad kaunist naeratusest, aga ei soovi breketeid kanda. Kaasaegseks lahenduseks on läbipaisvad kaped, mis muudavad hambumuse korrigeerimise lihtsaks.
Sa ei pea kandma metallkaari, mis võivad tekitada ebamugavustunnet. Lisaks on ravi on taskukohane ja tõhus.

Miks peaks valima kapedega ravi:

Mugavus – kapesid on lihtne eemaldada ja paigaldada ja nad ei sega igapäevast elu.
Mittemärgatav – läbipaistvad kaped ei torka silma ega tõmba tähelepanu.
Tulemus – korrektne hambumus ja kaunis naeratus

Broneeri konsultatsioon ja alusta teekonda terve ning ilusa naeratuse poole.

Broneeri aeg telefonil 331 1141

Pildil: Dr. Jekaterina Klebanskaja, kes tegeleb kaperaviga, paremal hambaravi assistent Kristina Andronova.

Alamkategooriaid

Lehekülg 1 / 118

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese keskus, Kosmonaudi 4/P. Kerese 3

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Capcha
Google Capcha
Accept
Decline