No module Published on Offcanvas position
Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33
Üldmeil:

Inimkesksus, Võimekus, Koostöö ja Hoolivus

registratuur kontakt

Patsiendid valisid välja parimad klienditeenindajad

Viktoria Babkina

Järve tervisemaja registratuuri klienditeenindaja Viktoria Babkina

Natalja Karnauhhova

Järve tervisemaja hambakliiniku medregistraator Natalja Karnahuhhova

Märts on üleeestiline hea teeninduse kuu. Seepärast oleme ka meie haiglas andnud patsientidele võimaluse kiita häid teenindajaid. Tagasiside andmine on klienditeeninduse taseme hindamiseks väga oluline tegevus, mille käigus kiidetakse töötajate professionaalsust ja räägitakse protsessidest, mida on tarvis veel arendada. „Meie tublid inimesed annavad igapäevaselt oma panuse, et kliendid ja patsiendid saaksid alati vajalikku tuge ja väga head teenindust, mille aluseks on suhtlemine haigla töötajate ja patsientide vahel. Kampaania eesmärk on väärtustada nende tööd ja sellele rohkem tähelepanu osutada“, jagab klienditeeninduse spetsialist Krista Meeru. Sellel aastal on parima teenindaja tiitli pälvinud Järve tervisemaja registratuuri klienditeenindaja Viktoria Babkina (ülemine pilt) ja Järve tervisemaja hambakliiniku medregistraator Natalja Karnauhhova (alumine pilt). Palju, palju õnne neile väärika tunnustuse saamise puhul. Edasi räägivad kampaania võitjad endast, oma tööst ja jagavad muljeid, mis neil tekkisid peale seda uudist.

Kellena ja kui kaua olete IVKH-s töötanud?
Viktoria: Töötan Ida-Viru Keskhaiglas registratuuri klienditeenindajana 2017. aasta keskpaigast.

Natalja: IVKH-s töötan medregistraatorina juba 17 aastat. Enne seda hoolitsesin ruumide puhtuse eest.

Mis teile meeldib oma töös? Mis valmistab raskusi?
Viktoria: Kahtlemata naudin ma kõige rohkem inimestega tööd. Eriti meeldib mulle see, et saan kogu aeg aidata patsiente, registreerida neid arsti vastuvõtule ja nõustada oma pädevuse piires. Mõeldes raskematele tööhetkedele võin öelda, et aeg-ajalt muutuvad veidi keerulisemaks samad asjad, mis mulle samal ajal meeltmööda on, sest inimesed on väga erinevad ja võivad kogeda erinevaid emotsioone.

Natalja: Ilma pika mõtlemiseta ütlen, et minu töö lemmik osa on verbaalne kontakt. Sellega ma olen oma sõiduvees. Iga raskus on tegelikult hea võimalus omandada uut oskust.

Mida peate kõige olulisemaks klienditeenindaja töös? Milline peab olema hea klienditeenindaja?
Viktoria: Minu arvates peab klienditeenindaja alati olema naerusuine ja kannatlik. Näen, et paljud patsiendid tunnevad arsti juurde suundumisel ärevust. Kui patsient märkab minu naeratust, siis väheneb tema stressitase ja paraneb meeleolu. Patsiendi rahulolu on alati esikohal.

Natalja: Suhtlemine on klienditeeninduse töö tuum. Samas on oluline ka oskus patsiendi päringutele kiiresti reageerida. Hea klienditeenindaja on positiivse ellusuhtumisega ja abivalmis.

Milline tunne teil tekkis, kui saite teada, et olete parima teenindaja tiitli saanud?
Viktoria: Tundsin uhkust, et inimesed olid minu panust nii kõrgelt hinnanud. Annan endast parima, et teha edaspidigi oma tööd samal tasemel.

Natalja: Olin õnnelik, kui selle teada sain! Tore, et saan seda väärikat tiitlit nüüd kanda.

Mis nõu saaksite anda teistele klienditeenindajatele?
Viktoria: Olla alati viisakad ja kannatlikud ning töö tegemisel lähtuda põhimõttest, et iga töötaja on organisatsiooni nägu.

Natalja: Usun, et iga klienditeenindaja saab töökäigus endale ise selgeks teha, mis oskused ja iseloomujooned tal olema peavad, et inimestega edukalt töötada. Tooksin esile eelkõige selle, et teenindaja peab lisaks suhtlemisele oskama ka kuulata.

IVKH põhiväärtused on usaldusväärsus, inimlikkus ja tegusus. Milline neist on teie jaoks tähtsaim ja miks?
Viktoria: Raske on valida ühte väärtust. Nad on kõik ühe ahela lülid, milles on kõik elemendid võrdse tähtsusega. Usun, et süsteem toimib efektiivselt vaid siis, kui selles esineb kõik vajalikku. Ükski väärtus ei saa olla vähe tähtis.

Natalja: Tuginedes klienditeenindaja enim vajalikele oskustele, milleks on suhtlemine ja kuulamine, pean kõige tähtsamaks väärtuseks inimlikkust. Teisi väärtusi ei saa aga tagaplaanile nihutada, need on ka väga olulised.

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese keskus, Kosmonaudi 4/P. Kerese 3

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Capcha
Google Capcha
Accept
Decline