Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33
Üldmeil:

Inimkesksus, Võimekus, Koostöö ja Hoolivus

registratuur kontakt

Ksenia Verhovskaja nomineeriti tiitlile Parim tippjuht 2024Äripäeva konkursile "Parim juht 2024" esitati 110 tippjuhti, kelle seas oli ka Ida-Viru Keskhaigla õenduse ja patsiendikogemuse juht Ksenia Verhovskaja. Konkurss toimub igal aastal ja võitja selgub mais Pärnu juhtimiskonverentsil.

Tema kohta kirjutati:

- Ksenia muretseb enda meeskonna pärast ja hoiab meeskoda koos. Annab endast kõik ja veel 100%, et tema alluvatel oleks hea ja turvaline. Alluvate vea tekkimisel leiab Ksenia vea juhendis, mitte ei süüdista töötajat. Ta on juhina nõudlik, aga ka toetav ja nii on viinud haigla kvaliteedi kõrgele. Enda erialal, õenduses, arendab ta meeskonnatööd, suunates arstid ja õed omavahel suuremale koostööle ja võrdsele kohtlemisele.

- Ksenia ei panusta ainult organisatsiooni arengusse, vaid osaleb erinevates töörühmades ning läheb kaasa üritustega, mis on ette mõeldud ühiskonna teadlikkuse tõstmisele. Tema juhtimisstiil ja suhtlemiskultuur on eeskujuks paljudele juhtidele, kuna tema väärtustab iga töötaja panust tervishoiuteenuse osutamise protsessis. Keskseks jäävad patsient, tema lähedased ning töötaja. Ksenia läheb innovatiivsustega kaasa ning motiveerib selleks ka teisi.

Kommentaaride allikas: Äripäeva parima juhi konkursile esitati kaks arsti, ameti juht ja õde - Meditsiiniuudised (mu.ee).

Ksenia Verhovskaja: „Tänan südamlikult kõiki, kes on mind kandidaadina esitanud. Teie usaldus ja toetus on mulle suurim tunnustus ning motiveeriv jõud jätkata oma tööd pühendumusega. Lisaks tahan avaldada südamlikku tänu kogu meeskonnale ja igapäevastele toetajatele, kes on mind pidevalt innustanud ja toetanud. Teie usaldus on olnud hindamatu ning ilma teieta poleks see kõik võimalik."

Ksenia on pärit Ida-Virumaalt, Kohtla-Järvelt. Ta omandas keskhariduse Läänemaal, Noarootsi Gümnaasiumis. Aastal 2018 lõpetas ta õe põhiõppe ning poole aasta pärast asus omandama magistrikraadi intensiivõenduse erialal Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis. Õe rakenduskõrghariduse omandamise kõrvalt asus ta praktiliselt kohe tööle hooldajana IVKH sisekliinikus. Seejärel liikus ta edasi intensiivravi osakonda. Hiljem tundis ta huvi erakorralise meditsiini vastu ning astus IRO kõrvalt kiirabisse tööle. Enne praegust ametikohta oli Ksenia IVKH EMO õendusjuht.

 

olegOleg Ananjev, IVKH sotsiaaltöötaja

Täna, rahvusvahelisel sotsiaaltöö päeval, tunnustatakse Pärnu kontserdimajas aasta parimaid sotsiaalvaldkonna töötajaid ja valdkonda panustajaid.

Ida-Viru Keskhaigla sotsiaaltöötajat Oleg Ananjevit tunnustati tema vankumatu pühendumuse ja tubli töö eest! Oleg Ananjev on üks 2023. aasta parima sotsiaaltöötaja nominentidest!

Täname ja tunnustame südamest Oleg Ananjevit tema silmapaistva panuse eest sotsiaaltöö valdkonnas! Tema pühendumus ja professionaalsus on eeskuju kõigile ning tema töö on aidanud oluliselt kaasa heaolu ja toetuse pakkumisele neile, kes seda kõige enam vajavad.

Suur aitäh ja siiras tunnustus kõigile teistele sotsiaalvaldkonna töötajatele! Teie pidev pühendumus ja empaatiavõime muudavad maailma paremaks. Soovime teile kõigile jätkuvat jõudu, inspiratsiooni ja edu teie olulises töös!

tööajad riigipühade ajal

Lugupeetud patsiendid ja külastajad!

Vabariigi aastapäevale eelneval päeval, 23. veebruaril muutuvad haigla struktuuriüksuste tööajad.

Ahtme tervisemaja (L-korpus) 7:45-16:00
Ahtme hambaravi (H-korpus) 8:00-13:00
Haigla sissepääs (M-korpus) 7:00-19:00
Patsientide külastamine 14.00-19.00

Järve tervisemaja (D-korpus) 7:45-15:00
Taastusravi- ja õendusabikliinik 8:00-19:00
Patsientide külastamine 14.00-19.00

Kiviõli tervisekeskus 8:00-12:00
Sillamäe tervisekeskus 8:00-13:00
Narva vastuvõttude registratuur (Kerese keskuses) 8:00-12:00

Registratuuride üldtelefon 33 111 33 töötab kell 8:00-15:00.

Ortopeedia vanemarst dr Triin TammelehtDr Triin Tammeleht asus tööle ortopeedia vanemarstina.

Märtsikuus tuli Ida-Viru Keskhaiglasse tööle ortopeed dr Triin Tammeleht. Tema on ortopeedia vanemarst. "Olen pärit Lääne-Virumaalt ja lõpetasin Tartu Ülikooli arstiteaduskonna, seejärel jätkasin residentuuriga Tallinnas ning hiljuti alustasin tööd Ida-Viru Keskhaiglas. Enne IVKH meeskonnaga liitumist töötasin Rakvere Haiglas, kus tegelesin päevakirurgia ja traumaraviga," sõnab dr Tammeleht.

Dr Tammeleht lisab, et peamised plaanid, mida ta kavatseb ellu viia, hõlmavad kindlasti mõningaid muudatusi. "Minu peamine eesmärk on kolleegide tööd lihtsustada ja tagada neile mugavam töökeskkond. Soovin kindlasti osaleda operatsioonidel; vastuvõtud algavad mul aprillist, kuid olen juba saanud kolleegile assisteerida. Hetkel jagan ortopeedia vanemarsti kohustusi koos ortopeedia juhtivarsti Dmitrii Khegai'ga. Eelistan praktilist tööd paberitööle. IVKH-s meeldib mulle keskkond ning usun, et siin saab hästi tööd teha," resümeerib ortopeedia vanemarst.

Dr Triin Tammeleht on "AOTrauma Eesti" seltsi liige ja kuulub ka juhatusse. Lisaks on ta määratud ka Eesti Ortopeedia Seltsi juhatuse liikmeks.

Uus nõukogu liige Riina IvanovaRiina Ivanova määrati uueks nõukogu liikmeks. Foto autor: Matti Kämärä, Põhjarannik.

Kolmapäeval, 14.02.24 muutus IVKH nõukogu koosseis. Nõukogu esimees Anton Dijev on nõukogust tagasi kutsutud ja uueks nõukogu liikmeks on määratud Riina Ivanova. Tema on varem olnud Kohtla-Järve linna volikogu esimees ja abilinnapea. Riina Ivanova volitused IVKH nõukogu liikmena kestavad kuni 28.11.2026.

Haigla nõukogu koosseisus on kuus liiget: Riina Ivanova, Maria Merkulova, Zaur Abbassov, Priit Perens, Kristiina Ojamaa ja Tanel Laisaar.

Klienditeeninduse juhi kt Karina Makarova ja spetsialisti kt Natalja Petrovskaja kutsuvad osalema hea teeninduse kuu kampaaniasKlienditeeninduse juhi kohusetäitja Karina Makarova (vasakul) ja klienditeeninduse spetsialisti kohusetäitja Natalja Petrovskaja (paremal) ootavad Hea teeninduse kuu kampaanias aktiivset osavõttu.

Tunnustame klienditeeninduse valdkonna töötajaid!

Sellel aastal kogume taas tagasisidet meie klienditeenindajate hea töö kohta. Kõnekeskuse töötaja, registratuuri klienditeenindaja või garderoobitöötaja on esimene inimene, kellega patsient tavaliselt kokku puutub. Tegemist on olulise momendiga raviteekonna alguspunktis, kuna just sellel hetkel kujuneb patsiendil ka esmamulje tervishoiuasutusest. Töötame selle nimel, et patsient saaks abi juba enne arstikabinetti jõudmist.

Märtsikuu jooksul on meie registratuuride juures saadaval sedelid, kuhu on võimalik kirjutada garderoobi või registratuuri töötaja nimi, kes on silma jäänud sõbraliku ja abivalmis käitumisega. Täidetud sedelid palume panna registratuuri juures paiknevatesse postkastidesse.

Aprillikuus teeme täidetud sedelite alusel kokkuvõtte.

Klienditeeninduse juhi kohusetäitja Karina Makarova (pildil vasakul) ja klienditeeninduse spetsialisti kohusetäitja Natalja Petrovskaja (pildil paremal) kutsuvad Hea teeninduse kuu kampaanias aktiivselt osalema. "Loodame, et ka sel aastal saavad meie tublid kolleegid klienditeeninduse teenistusest kiidusõnu ja tunnustust. Teeme meeskonnas üheskoos tööd iga päev selle nimel, et haiglas viibimine ja suhtlemine oleks inimkesksem ja meie poole pöördumisel püüame alati aidata ning suunata."

Rutti Soomets üldkirurgia vanemarstÜldkirurgia vanemarst dr Rutti Soomets saab tänavu presidendilt teenetemärgi.

President Alar Karis annab Eesti Vabariigi 106. sünnipäeva eel riigi teenetemärgi 151 inimesele. Tunnustuse saab ka 13 tervishoiu valdkonna tegijat, kelle seas on meie haigla üldkirurgia vanemarst dr Rutti Soomets.

Dr Soomets räägib intervjuus sellest, millised tunded Tal tekkisid, kui sai teada, et oli sattunud presidendilt teenetemärgi saajate sekka, meenutab oma tööteekonda üldkirurgia vanemarsti ametikohani, jagab, mis Talle pidevalt arenevas Ida-Viru Keskhaiglas kõige rohkem meeldib, milliste väljakutsetega tuli tal hakkama saada ja eeldab, kuidas haigla kümne aasta pärast muutub.

Kui kaua töötate Ida-Viru Keskhaiglas?

Tulin Ida-Viru Keskhaiglasse tööle 1973. aastal ja minu tööstaaž siin on veerenud natuke üle 50 aasta ajatempli.

Milline oli Teie teekond üldkirurgia vanemarsti ametikohani?

Pikk ikka! (naerab) Muidugi ei olnud see kerge. Samas mõtlen, mis on elus üldse kerge?! Ja kui on kerge, siis ei ole paarikümne aasta pärast vist eriti midagi meelde tuletada ja reflekteerida millegi üle. Teekond oli nagu spiraal - alt üles ja ülevalt alla. Umbes nii nagu aktsiaturud tavaliselt liiguvad. Oluline on muidugi see, et mõõnad asenduvad alati tõusudega.

Haigla on mitmekümne aastaga oluliselt muutunud. Mis on Teie arvates muutunud siin kõige rohkem?

Muutusi on tõesti olnud palju. Aeg ei seisa paigal. Kõik areneb ja kõik arenevad, ja üsna tempokalt. Haigla hooned on kaasaegseks ehitatud, meditsiiniseadmed on uuendatud, mõned asjad on automatiseeritud. Usun, et need muutused jätkuvad. Rõhutada soovin ma seda, mis ei ole muutunud ja see on minu tugev soov ravida patsiente. Vahet ei ole, kas teha seda uuemas või vanemas hoones, peaasi, et patsient saaks vajaliku arstiabi. Kõik, mida mina teen, ja usun, et ka kõik teised arstid teevad, on suunatud patsiendi heaolu parendamisele. Tervis on vaieldamatult tähtsaim heaolu tunnus.

Selle aja jooksul, kui ma haiglas töötan, on vahetunud mitu korda ka ülemarstid. Tundub, et nad ei suutnud mind lõpuks välja kannatada. (naerab)

Teie teekonnal on kindlasti olnud ka tõsiseid väljakutseid. Kas mäletate, mis oli kõige kõvem „pähkel"?

Väljakutseid on olnud väga palju, rohkem kui liiva rannas. Algul oli kõik verivärske ülikoolilõpetaja jaoks senitundmatu. Mõned hirmud olid ka aeg-ajalt närve kõditanud. Osa asju tuli teha suure vaevaga, aga see oli hindamatu kogemus, mida ei oleks lihtsalt olnud võimalik saada teisiti. Mäletan, et ükskord osalesin täiendusõppes, kus koolitajast tohter ütles meile, et kui te olnud kunagi tööd tehes natuke pisaraid valanud, järelikult polnud te tööd ka teinud. Hindan väga selliseid hetki, sest need süstisid julgust ja sisemist jõudu ka juurde.

Sellel aastal saate presidendilt teenetemärgi. Kuidas saite teada, et olete teenetemärgi saajate nimekirjas? Missugused tunded Teil tekkisid, kui Te selle teada saite?

Eile hommikul helistas mulle sugulasest ajakirjanik ja ütles "Palju õnne!" Olin paar sekundit hämmelduses, sest ei saanud üldse aru, mille puhul ta oli mulle õnne soovinud ja siis sain juba teada. Tegemist oli minu jaoks üsna emotsionaalse hetkega. Uudis tuli nagu välk selgest taevast. Ja kui taevavälgu tulek ei tõota midagi head, siis minu hommikune "välk" oli väga positiivne. Olin liigutatud.

Millisena näete Ida-Viru Keskhaiglat kümne aasta pärast?

Jätkuvalt õitseva organisatsioonina!

Alamkategooriaid

Lehekülg 6 / 85

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese keskus, Kosmonaudi 4/P. Kerese 3

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Capcha
Google Capcha
Accept
Decline