Klienditeeninduse juhi kohusetäitja Karina Makarova (vasakul) ja klienditeeninduse spetsialisti kohusetäitja Natalja Petrovskaja (paremal) ootavad Hea teeninduse kuu kampaanias aktiivset osavõttu.
Tunnustame klienditeeninduse valdkonna töötajaid!
Sellel aastal kogume taas tagasisidet meie klienditeenindajate hea töö kohta. Kõnekeskuse töötaja, registratuuri klienditeenindaja või garderoobitöötaja on esimene inimene, kellega patsient tavaliselt kokku puutub. Tegemist on olulise momendiga raviteekonna alguspunktis, kuna just sellel hetkel kujuneb patsiendil ka esmamulje tervishoiuasutusest. Töötame selle nimel, et patsient saaks abi juba enne arstikabinetti jõudmist.
Märtsikuu jooksul on meie registratuuride juures saadaval sedelid, kuhu on võimalik kirjutada garderoobi või registratuuri töötaja nimi, kes on silma jäänud sõbraliku ja abivalmis käitumisega. Täidetud sedelid palume panna registratuuri juures paiknevatesse postkastidesse.
Aprillikuus teeme täidetud sedelite alusel kokkuvõtte.
Klienditeeninduse juhi kohusetäitja Karina Makarova (pildil vasakul) ja klienditeeninduse spetsialisti kohusetäitja Natalja Petrovskaja (pildil paremal) kutsuvad Hea teeninduse kuu kampaanias aktiivselt osalema. "Loodame, et ka sel aastal saavad meie tublid kolleegid klienditeeninduse teenistusest kiidusõnu ja tunnustust. Teeme meeskonnas üheskoos tööd iga päev selle nimel, et haiglas viibimine ja suhtlemine oleks inimkesksem ja meie poole pöördumisel püüame alati aidata ning suunata."