Klientide, koostööpartnerite ja Selveri panusest kogunes 2024. aasta kampaanias kokku 109 550 eurot, mis jaguneb haiglate vahel vastavalt piirkonna klientide annetustele ja ostudele. "Heategevuskampaania on suurepärane näide ühisest pingutusest, kus iga annetus loeb. Suur tänu kõigile, kes oma panuse andsid!" lisas Kristi Lomp.
Ida-Viru Keskhaiglale koguti sel aastal 2650 eurot ning tänavune toetussumma suunatakse ultraheliravi seadme ostuks. Haigla soovib, et noortel emadel, kellel tekib rinnapiima tekkimisel komplikatsioone oleks võimalus tõhusat abi saada.
„Oleme tänulikud, et Selver meid jätkuvalt toetab, ning avaldame suurt tänu ka meie maakonna inimestele, kes on Selveri kaudu oma panuse andnud. Kogutud annetuse suuname ultraheliravi seadme soetamiseks,“ sõnas Ida-Viru Keskhaigla õenduse ja patsiendikogemuse juht Julia Kedus.
Selveri heategevuskampaania "Koos on kergem" kestis perioodil 12.11–31.12.2024. Selveri kliendid said oma kodukoha haiglat toetada iga ostuga – ostes heategevustooteid sh. helkureid ja jõuluehteid, skaneerides annetuskoodi Partnerkaardi äpis või selvepuldiga ning annetades sularaha annetuskastidesse.
Selveri koostööpartnerid Prike, Tartu Mill, Eugesta ja Kalev osalesid kampaanias oma toodetega: Vitteli vee, Tartu Milli, Sensodyne ja Mesikäpa sarja toodetega, mille ostudelt kogunes samuti raha annetusfondi. Lisaks toetas Selver kampaaniat igalt ostukorvilt omapoolse panus.

Fotol vasakult paremale Kohtla-Järve Selveri juhataja Angela Luiksoo, kirurgiakliiniku õendusjuht Helle Peterson, õenduse ja patsiendikogemuse juht Julia Kedus, Jõhvi Selveri juhataja Heiki Kiisküla, juhatuse esimees Tarmo Tohver, sünnitusosakonna õde Anneli Rego ja ülemarst Pille Letjuka. Foto: Riine Urbala.





Tervishoiutöötajad puutuvad sageli kokku erinevate stressirohkete olukordadega, kus patsiendid või nende lähedased võivad väljendada äärmuslikke emotsioone nagu viha ja frustratsioon. Sellised olukorrad võivad ohtu seada nii töötajad kui ka patsiendid. Kuidas õigesti käituda sellistes situatsioonides ja hakkama saada, on kunst omaette. Haigla on selleks ette võtnud sammud, pakkudes spetsiaalseid koolitusi. Koolitused jagunesid kaheks teemaks: verbaalse ja füüsilise agressiooniga toimetulek. Verbaalse agressiooni korral keskenduti rahustava kehakeele, aktiivse kuulamise ja empaatilise suhtlemise oskustele, mis aitavad vähendada ärevust ja ennetada konflikte.
