Registratuur töötab E-R 8-18 33 111 33
Üldmeil:

Inimkesksus, Võimekus, Koostöö ja Hoolivus

registratuur kontakt

IKT 15 1

Vasakult: infektsioonikontrolli teenistuse sekretär Eeva-Leena Kivimäe, direktor dr Natalia Nikitina, õde Anna Aleksandrova.

Selle aasta sügiskalendris, täpsemalt 21. november on Ida-Viru Keskhaigla infektsioonikontrolli teenistuse jaoks oluline kuupäev – teenistuse juubel, viisteist aastat hoolikat ja edukat tööd. Infektsioonikontrolli teenistus teeb tihedat koostööd kogu haiglakompleksi kõigi struktuuriosadega. See on oluline allüksus, mis aitab hoida kontrolli all ja ennetada mitmesuguste nakkuste levikut haiglas. Infektsioonikontrolli teenistuse peamisteks ülesanneteks on kaasa aidata ravikvaliteedi parendamisele, vähendada haiglasiseste infektsioonide tekkimise sagedust, kaitsta haigla töötajaid nende eest ning tagada antibiootikumide ratsionaalne kasutamine.

Kui Ida-Viru Keskhaigla 2003. aastal asutati, siis infektsioonikontrolli teenistust haiglas veel ei olnud, kuid professionaalne tegevus selles valdkonnas toimus siiski aktiivselt. Tollal korraldas ja koordineeris infektsioonikontrolli tööd hügieeniõde, aga alates 2005. aastast hakkas seda tööd juhtima nakkushaiguste arst. Paar aastat pärast seda, 2007. aasta sügisel, moodustati keskhaiglas eraldiseisev allüksus – infektsioonikontrolli teenistus. Sellest ajast saadik on teenistuse tegevus laienenud ja meeskonnaga on liitunud uued töötajad. Praegu töötab infektsioonikontrolli teenistuses kolm inimest: infektsioonikontrolli teenistuse direktor dr Natalia Nikitina (pildi keskel), õde Anna Aleksandrova (pildil paremal) ja sekretär Eeva-Leena Kivimäe (pildil vasakul).

Teenistuse direktori Natalia Nikitina sõnul hakati Eesti haiglates moodustama infektsioonikontrolli teenistusi Euroopa Liidu tervishoiuasutuste eeskujul. „Paarkümmend aastat tagasi ei olnud Eesti haiglates veel mingit ettekujutust sellest, mida infektsioonikontrolli teenistus endast kujutab ja millised on selle täpsed ülesanded. Kuigi tegevuse areng ei toimunud üleöö, oli see siiski piisavalt kiire: hakati välja töötama juhendeid nakkuste leviku tõkestamiseks, desinfitseerimiseks, soovitusi haiglapersonali vaktsineerimiseks ja nakkuste kontrolli all hoidmiseks vajalike ennetusmeetmete rakendamiseks. Need tegevused aitavad täita põhieesmärki – kaitsta patsiente ja haiglapersonali,” ütleb dr Nikitina. Ta lisab, et praegu teevad keskhaigla kõik osakonnad koostööd infektsioonikontrolli teenistusega. „Lisaks kõigile meditsiiniteenistustele ja -osakondadele, kellega meie teenistus õlg õla kõrval töötab, nõustame aktiivselt ka tugiteenistusi erinevates küsimustes ja anname kasulikke soovitusi. Koroonaviiruse pandeemia on meile palju õpetanud, eelkõige otsustamiskiirust ja ennetusmeetmete olulisust,” konstateerib infektsioonikontrolli teenistuse direktor ja lisab, et just COVID-19 pandeemia oli tervishoiutöötajatele kui „hakkama saamise eksam“, mis on tänu spetsialistide kogemustele, teadmistele ja kohanemisvõimele väga hästi sooritatud.

Lisaks juba harjumuspärasele igapäevatööle tegeleb teenistus aktiivselt arendustegevuse planeerimisega. Näiteks on suurendatud koolitustundide arvu haiglatöötajatele infektsioonikontrolli meetmete tutvustamiseks, haiglas on viidud läbi auditeid, et selgitada välja valdkonnad, kus on veel palju arenguruumi. „Rohkem koolitustunde haiglatöötajatele ja haiglasisesed auditid aitavad muuta sisekeskkonna turvalisemaks nii patsientide kui haiglatöötajate jaoks. Selles seisnebki meie peamine eesmärk,” resümeerib dr Nikitina.

Infektsioonikontrolli teenistuse töötajad tänavad kolleege kogu südamest viljaka koostöö eest ja loodavad selle edukale jätkumisele.

Esmaspäeval, 14. novembril tähistasime Ida-Viru Keskhaigla 19. sünnipäeva. Selle piduliku päeva eriline osa oli aasta parimate töötajate tunnustamine. Tänavu oli parima töötaja tiitlile nomineeritud 35 kolleegi, kelle seast valiti parimad töötajad igast kategooriast: parim arst, õde, hooldaja, muu tervishoiutöötaja ja tugiteenistuse töötaja.

Aasta parima töötaja tiitli saavutasid:

1) M3 sisehaiguste osakonna arst Tatjana Borissova.

Dr Tatjana Borissova on staažikas sisekliiniku arst, kes töötab Ida-Viru Keskhaiglas juba üle 40 aasta. Dr Borissova armastab oma tööd ja teeb seda alati suure pühendumusega. Tema põhieriala on pulmonoloogia, aga viimastel aastatel ravib ta veel kardioloogia osakonna patsiente. Täpne, kannatlik, tähelepanelik ja koostööaldis arst. Suur töökoormus dr Borissova't kunagi ei heiduta - ta on alati valmis asendama oma kolleege. Kolleegid on märganud, et lisaks pulmonoloogia ja kardioloogia erialadele tunneb dr Borissova põhjalikult ka muid erialasid, näiteks tal on sügavad teadmised erakorralise meditsiini tööst.

2) M4 sisehaiguste osakonna õde Jekaterina Malkova.

Jekaterina on tubli õde, kes töötab keemiaravi kabinetis. Kui keemiaravi kabinet kolis G korpusest M korpusesse, aitas Jekaterina kolimisprotsessile väga palju kaasa ja tagas keemiaravi kabineti katkematu töö nii, et ükski patsient ei jäänud keemiaravist ilma. Jekaterina pidevalt täiendab oma oskuseid, osaleb erinevatel onkoloogia teemalistel konverentsidel ja koolitustel. Aasta jooksul on juhendanud ning ette valmistanud veel ühte õde töötamaks keemiaravi kabinetis. Jekaterina oskab teha kõiki keerulisi protseduure keemiaravi kabinetis, samuti oskab töötada osakonnas, on valmis abistama ja vajadusel asendama.
Patsientide sõnul on Jekaterina positiivne ja empaatiavõimeline. Rasketes situatsioonides suudab võtta õigeid otsuseid, ei karda võtta vastutust. Abistab patsiente arvestades nende individuaalseid vajadusi.

3) EMO hooldaja Svetlana Alekseeva.

Svetlanal on arvestatav töökogemus Ida-Viru Keskhaiglas - ta hoolitseb patsientide eest üle 20 aasta. Kolleegid on maininud, et Svetlana on väga hea mentor. Suurepärane meeskonnaliige, abivalmis, hoolitseb suurepäraselt patsientide eest ja lähtub põhimõttest, et inimlik suhtumine on töö alus. On alati valmis kolleegidele appi tulema, kohusetundlik, pöörab suurt tähelepanu sujuvale info liikumisele osakonnas. Svetlana on uuendusmeelne ja teeb sageli ettepanekuid tööprotsesside parendamiseks.

4) Autoklaavi töötaja Diana Martilo.

Diana tööstaaž Ida-Viru Keskhaiglas on samuti muljetavaldav - ta töötab meil üle 20 aasta. Aastal 1998 avati keskhaiglas steriliseerimiskeskus ja Diana on osakonnas töötanud esimestest päevadest. Ta on läbinud autoklaavitöötaja kursuse. Oskab hästi organiseerida keskuse tööd. Ta on hea mentor uutele töötajatele, aitab neil kiiremini sisse elada. Ta on kohusetundlik, hoolas, viisakas. Kolleegid peavad Dianast väga lugu.

5) Taastusravi- ja õendusabikliiniku sekretär Aljona Kuusmaa.

Aljona on kolleegide sõnul lojaalne, abivalmis, rõõmsameelne, aus, kohusetundlik, optimistlik, kiire, pädev töötaja. Valdab suurepäraselt sekretäri tööd, oskab väga hästi eesti ja vene keelt. Taastusravi- ja õendusabikliinikus on kokku 95 voodikohta - kõikide nende väljakirjutatud haigus- ja õenduslugude eest hoolitseb Aljona ise.
Lisaks enda sekretäri tavapärasele tööle aitab Aljona korraldada kliiniku siseüritusi (koolituste ja väliskülaliste saabumist, kohvipause, kliiniku töötajate sünnipäeva tervitusi, jõulupidusid jpm); lisaks hoolitseb ta bürootarvete tellimuste eest. See on inimene, kes ei ütle mitte kunagi ja mitte kellegile EI, ta on inimene, kes aitab ka siis, kui ta ise probleemi lahendada ei suuda.
Aljona on kooslus parimast sekretärist, assistendist, administratiivtöötajast, IT tehnikust ja lojaalsest töötajast - kõigepealt pöörduvad kõik kliiniku töötajad Aljona poole, kui neil tekib printeri või arvutiga mõni lihtsam probleem ning alles siis arvutiabisse. Aljona oskab tihti probleemide lahendamisega ise hakkama saada ja tagab tööprotsesside viperusteta kulgemise. Samuti on ta hea infotöötaja - paljud kõned tehakse just talle kliiniku tööd puudutavates küsimustes, nagu näiteks kuhu ja kellele helistada täpsema info saamiseks.

Lisaks on üritusel tunnustatud õenduse valdkonna projektijuht Alevtina Uustalu, kes sai elutöö preemia. Alevtina on tugev eestvedaja, strateegilise mõtlemisega kolleeg ja edukas arendaja.

Nominentide nimekiri:

arstid:

Tatjana Borissova, M3 sisehaiguste osakond (võitja)

Vladimir Jermoljuk, patoloogiateenistus

Oksana Grigaljunaite-Mazuruk, EMO

Rutti Soomets, üldkirurgia osakond

Aleksandra Šilova, lasteosakond, üldkirurgia osakond

Oksana Muhhina, lasteosakond

Villem Vihmann, silmahaiguste osakond

õed:

Anastassia Kuzmina, M3 sisehaiguste osakond

Alesja Tjaželova, M4 sisehaiguste osakond

Jekaterina Malkova, M4 sisehaiguste osakond (võitja)

Olga Rystakova, M5 sisehaiguste osakond

Jana Borissjuk, EMO

Jana Lullu, M3 sisehaiguste osakond (osakonna õendusjuht)

Diana Parthal, operatsiooniosakond

Anneli Tokman, ambulatoorse õenduse osakond

Julia Kedus, kirurgiakliiniku administratsioon (kliiniku õendusjuht)

hooldajad:

Iana Shevchenko, M4 sisehaiguste osakond

Tatjana Mironova, M4 sisehaiguste osakond

Jekaterina Sergejeva, M3 sisehaiguste osakond

Veera Severjuhhina, M1 nakkushaiguste osakond

Julia Matvejeva, M5 sisehaiguste osakond

Svetlana Alekseeva, EMO (võitja)

Jelena Sinkova, operatsiooniosakond

teised tervishoiutöötajad:

Natalja Kolpakova, eriarsti vastuvõtu assistent, ambulatoorse õenduse osakond

Diana Martilo, autoklaavi töötaja, operatsiooniosakond (instrumendihooldus), (võitja)

tugiteenistuste töötajad:

Antonina Magilnitskaja, perenaine, heakorratööde osakond (Ahtme)

Irina Selivjorstova, sekretär, hambakliiniku administratsioon

Tatjana Pogorelova, puhastusteenindaja, heakorratööde osakond (Ahtme)

Tamara Lyude, abikokk, toitlustusosakond

Natalja Rubets, registratuuri klienditeenindaja, klienditeeninduse teenistus

Kirsti Tärno, personalispetsialist, administratsioon

Aljona Kuusmaa, sekretär, taastusravi- ja õendusabikliiniku administratsioon (võitja)

Andrei Kolmogortsev, IT vanemadministraator, IT teenistus

Mihhail Vikentjev, IT administraator, IT teenistus

Andrei Walter, IT projektijuht, IT teenistus

 

Parim arst - Tatjana Borissova Parim õde - Jekaterina Malkova Parim hooldaja - Svetlana Alekseeva Parim muu tervishoiutöötaja - Diana Martilo Parim tugiteenistuse töötaja - Aljona Kuusmaa Elutöö preemia saaja - Alevtina Uustalu
parim arst Tatjana Borissova parim õde Jekaterina Malkova  parim hooldaja Svetlana Alekseeva  parim muu tervishoiutöötaja Diana Martilo  parim tugiteenistuse töötaja Aljona Kuusmaa  elutöö preemia saaja Alevtina Uustalu

gümnasistidegaKohtusime Järve tervisemajas Jõhvi Gümnaasiumi valikaines „Sport ja liikumine" osalevate gümnasistidega.

Taastusravi- ja õendusabikliiniku juhataja Eveli Tamm (pildil paremal) rääkis noortele spordimeditsiinist ning IVKH poolt pakutavatest füsioteraapia ja taastusravi võimalustest noorsportlastele. Funktsionaaldiagnostika osakonna õde Valentina Kljukauskas (pildil vasakul) tutvustas õpilastele noorsportlaste terviseuuringute kabineti tööd ja uuringuteks kasutatavat meditsiinitehnikat. Õpilased said tutvuda Järve tervisemaja vesiravi, magnet- ja ultraheliravi ning elektriravi võimalustega.

Jõhvi Gümnaasiumi noorsportlaste külaskäik IVKHsse toimus haigla ja kohalike riigigümnaasiumide koostööprojekti raames, mille eesmärk on suurendada noorte terviseteadlikkust ning populariseerida õpilaste seas tervishoiutöötaja elukutset.

patsafeVasakult: õenduse ja patsiendikogemuse juht Ksenia Verhovskaja, õenduskvaliteedi spetsialist Helen Seppik ja patsiendiohutuse spetsialist Dina Pilder

Patsiendiohutus on patsiendile tervishoiuteenuse osutamise käigus tekkida võivate riskide, välditava kahju ning vigade ennetamine ja vältimine, mis on saavutatud organiseeritud tegevuste rakendamise tulemusel. Tervishoiuteenuse osutaja ülesandeks on tagada patsiendi ohutus, st. luua eeldused välditava kahju ja vigade esinemise tõenäosuse ja vigade esinemisel nende mõju järjepidevaks vähendamiseks.

Patsiendiohutusjuhtum on tervishoiuteenuse osutamisega seotud soovimatu juhtum, mis oleks võinud põhjustada või põhjustas patsiendile välditavat tervisekahju. Üldisemad näited on kätehügieeni nõuete täitmine ja vaktsineerimine vältimaks nakkushaiguste levikut, patsientide nõuetekohane identifitseerimine, kukkumiste ennetamine, meditsiiniseadmete korrektne kasutamine.

Õenduse ja patsiendikogemuse juhi Ksenia Verhovskaja sõnul, vigu võib esineda patsiendikäsitluse igas etapis. "Inimtegevusega seotud vead võivad tuleneda nii teadmatusest kui tähelepanematusest või hooletusest, kuid nähtavate vigade põhjused peituvad sageli süsteemis ja töökorralduses," lausub Verhovskaja.

Ta lisab, et patsiendiohutuse tagamisel on väga olulisel kohal patsiendiohutuskultuur. "Võtmesõnaks patsiendiohutuskultuuri kujundamisel on meeskonnatöö, efektiivne suhtlus ja mittesüüdistav ja austav suhtumine üksteise suhtes. Esimene samm muutmaks tervishoiuasutust ohutuks, on austava kultuuri loomine," jagab Verhovskaja.

Ohujuhtumite ennetamiseks on vajalikud tööks soodsad tingimused. Patsiendiohutus algab tegelikult haigla töötajatest. Turvaline töökeskkond on patsiendiohutuse tagamiseks väga tähtis, kui mitte esmane eeldus. Tervishoiutöötajate ohutuses on olulised nii füüsiline ja psühholoogiline keskkond kui isikukaitsevahendid ja optimaalne töökoormus. Säärases keskkonnas töötades teeb inimene vähem vigu ning patsiendi jaoks on ohuolukordi vähem.

Õenduse ja patsiendikogemuse juht Ksenia Verhovskaja, patsiendiohutuse spetsialist Dina Pilder ja õenduskvaliteedi spetsialist Helen Seppik käisid Tartu Ülikooli Kliinikumi kolleegidega kohtumas ja patsiendiohutuse teemasid arutamas. "Hingates Kliinikumi patsiendiohutuskultuuri hapnikuga, oleme saanud jõudu edasisteks patsiendiohutuse alasteks tegevusteks Ida-Viru Keskhaiglas. Täname Ilona Pastarust ja Maarja Ämariku sooja vastuvõtu eest," resümeerisid nad.

Tervishoiutöötajatel ja patsientidel on võimalus anda oma panus patsiendiohutuse suurendamiseks tõstes oma teadlikkust patsiendiohutusest.

konverents BarcelonasMeie arstid dr Aleksandra Šilova ja dr Maksim Kunevich osalesid pediaatria teemadele pühendatud konverentsil, mis toimus oktoobris Barcelonas. Suure tähelepanu all oli laste valuravi.

Inimese füüsilise arenguga kaasneb lahutamatu protsessina ka vaimne areng. Selle käigus formeerub juba varases vanuses ühe või teise protsessi või nähtuse tajumus, maailmavaade ja ümbritseva maailma tunnetus. Üheks selliseks nähtuseks on valu. Inimene mitte ainult ei tunne valu, vaid kujundab suhtumist sellesse. Meie asu on võimeline seda töötlema ehk määrama valu intensiivsust, leidma selle tekke nähtavaid põhjuseid ja võtma vastu otsuseid selle kõrvaldamise vajalikkusest. Ent kõik need protsessid on võimalikud piisavalt küpses eas, kuid enim vastuvõtlikud erinevate valu liikide suhtes on olnud ja jäävad lapsed. Seetõttu vajab laste valuravi kahtlemata detailsemat lähenemist, mis põhineb teadvustamisel, et lapsel pole veel arenenud võime analüüsida ümbritsevast keskkonnast tulenevaid aistinguid ja tajusid.

Arutati lapsesõbraliku ja mängulise keskkonna tähtsust, toitmise kohandamist ilma üleliigsete tableteeritud probiootikumide manustamiseta ning muid põnevaid teemasid.

Kogemuste vahetus kolleegidega Euroopast ainult tugevdas konverentsi kasulikku mõju.

nDay flaier est

NutritionDay (eesti keeles toitmisravi päev, nDay) on ülemaailmne algatus, mille eesmärk on suurendada teadlikkust haiguspuhusest alatoitumusest tervishoiuasutustes ja parandada toitmisravi kvaliteeti.

Tegemist on ühepäevase läbilõikeuuringuga, mis toimub igal aastal novembrikuus ning mille käigus kogutakse ülemaailmsesse nDay andmebaasi isikustamata kujul haiglas viibivate patsientide andmeid. Sellel aastal toimub uuring 10. novembril. Uuringus osalevad kõik sel hetkel haiglaravil ja hoolekandeasutustes olevad patsiendid. Uuringutulemused väljastatakse osalenud struktuuriüksustele graafilise aruandena, kus tuuakse välja struktuuriüksuse andmed võrrelduna ülemaailmsete andmetega. Aruanne sisaldab toitmisravi kvaliteediindikaatoreid ja loob aluse järgnevate uuringute läbiviimiseks ning toitmisravi kvaliteedi seireks ja parendustegevusteks.

Meie haiglast osalevad kirurgia, sisehaiguste, intensiivravi ja iseseisva statsionaarse õendusabi osakonnad.

Lisaks Ida-Viru Keskhaiglale osalevad samaaegselt uuringus Põhja-Eesti Regionaalhaigla ja Tartu Ülikooli Kliinikum.

Järgmine nädal, 7.-11. november on pühendatud toitmisravi teadlikkuse suurendamisele. Sellel ajal on võimalik kuulata Euroopa Kliinilise toitmise seltsi (ESPEN) erinevaid ettekandeid, kus tutvustatakse haiguspuhuse alatoitumuse olemust, selle käsitlemise printsiipe ning erinevaid ravijuhendeid. Veebinarid ja seminarid on tasuta.

Ida-Viru Keskhaiglas toimuvad toitmisravi teadlikkuse nädalal ESPEN loengud 7.-9. novembril, uuringu läbiviimise päev 10. novembril ja toitmisravile pühendatud näitus 11. novembril. Näitusel osalevad kliinilise toitmise vahendite müüjad. Näitus toimub K-korpuse endise sissepääsu fuajees kella 11st kella 14ni ning sinna on oodatud haigla personal, patsiendid ja külalised.

Lisainfo:

1) ESPENi toitmisravi teadlikkuse nädala kohta saab inglisekeelset lisainfot siit.

2) Eesti keeles saab lisainfot siit.

3) Toitmisravi päeva kohta saab erinevates keeltes lisainfot siit.

4) Professor Forbes'i loeng on leitav siit.

IVKH patseintide nõukodaPildil vasakult: Veronika Kossar, Ksenia Moskvina, Jaanika Mikk (ekraani ülespool), Vladislava Vassitškina (ekraani allpool), Anu Piirimaa, Ivi Prits, Helin Metsatalu, Ando Sajor (nõukoja esimees), Jarmo Juhanson.

Kolmapäeva õhtul, 19.10.2022 toimus esimene Ida-Viru Keskhaigla patsientide nõukoja liikmete koosolek.

Patsientide nõukoda on 9 liikmeline haigla juures tegutsev IVKH patsientide ning nende lähedaste esindusrühm, mille liikmed panustavad nõukoja tegemistesse vabatahtlikkuse alusel.

Patsientide nõukoja eesmärk on patsientide ja nende lähedaste kogemuste, arvamuste ja ettepanekute rakendamine tervishoiuteenuste osutamiseks ja arendamiseks haiglas ning läbi selle edendada inimesekeskset teenuseosutamist Ida-Viru Keskhaiglas.

Patsientide nõukoda annab sisendeid haigla tervishoiuteenuste arendamiseks, patsientide ja nende lähedaste haiglakogemuse parandamiseks, patsientide ja haigla töötajate koostöö edendamiseks ning patsiendivaatest patsienditeekondade kujundamiseks ja arendamiseks.

Lisaks Ida-Viru Keskhaiglale tegutsevad patsientide nõukojad veel viie Eesti haigla kõrval (Tartu Ülikooli Kliinikum, Põhja-Eesti Regionaalhaigla, Pärnu Haigla, Kuressaare Haigla, Viljandi Haigla). Patsientide nõukoja loomise ajendiks oli Euroopa haiglate positiivsed kogemused ning tõenduspõhiste uuringute tulemused.

Ida-Viru Keskhaigla patsientide nõukotta kandideeris 15 inimest, kuid esimesse kooseisu valiti neist 9. Valikul sai määravaks inimeste tugev soov ning motivatsioon panustada haigla tervishoiuteenuste arengusse. Ida-Viru Keskhaigla esimesse koosseisu kuuluvad: Ando Sajor (nõukoja esimees), Vladislava Vassitškina (Eesti Sclerosis Multipleksi Ühingu esindaja), Anu Piirimaa, Helin Metsatalu, Ivi Prits, Jaanika Mikk, Jarmo Juhanson, Ksenia Moskvina ja Veronika Kossar.

Esimesel koosolekul tutvustasid Ida-Viru Keskhaigla juhatuse liikmed Tarmo Tohver ja Ksenia Verhovskaja ning haldusjuht Koit Oras ja klienditeeninduse juht Krista Meeru patsientide nõukoja liikmetele haigla struktuuri, nõukoja loomise põhjust, patsientide tagasiside meetodeid ning Ahtme korpuste välise infograafika esmaseid eskiisjooniseid. Nõukoja liikmete poolt sai kinnitatud ka töökorda reguleeriv põhimäärus ning lepiti kokku järgnevate koosolekute töökorralduse osas. Koosolekutel käsitletavate teemade sisendeid antakse nii nõukoja liikmete kui ka haigla esindajate poolt. Haigla esindajad, õenduse ja patsiendikogemuse juht Ksenia Verhovskaja ning klienditeeninduse juht Krista Meeru, hakkavad osalema patsientide nõukoja koosolekutel.

Esimesel koosolekul valisid nõukoja liikmed endi seast ka nõukoja esimehe – Ando Sajori.

Alamkategooriaid

Lehekülg 23 / 85

Erakorralise meditsiini osakond, Ilmajaama 12, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Ahtme aktiivravikompleks, Ilmajaama 12, Ilmajaama 14, Ahtme linnaosa, Kohtla-Järve
Järve tervisemaja, Ravi 10d, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Taastusravi- ja õendusabikliinik, Ravi 10, Järve linnaosa, Kohtla-Järve
Kiviõli tervisekeskus, Keskpuiestee 36, Kiviõli
Sillamäe tervisekeskus, Kajaka 9, Sillamäe
IVKH vastuvõtud Narvas, Kerese keskus, Kosmonaudi 4/P. Kerese 3

Arve rekvisiidid:

SA Ida-Viru Keskhaigla

Reg nr 90003433

KMKR nr EE100863846

Tervise 1, 31025, Kohtla-Järve

Arvelduskontode numbrid:

SEB EE811010220029123013

Swedbank EE722200221019871533

LHV EE32770771003371793

Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline
Capcha
Google Capcha
Accept
Decline